به گزارش ایرنا، مهدی فیض دوشنبه در آیین سپاس مربی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در شیراز افزود: اگر دانش آموزان خواستار این هستند که علمی را که می آموزند دارای برکت و تاثیر گذاری باشد باید به آموزگار و استاد خود احترام بگذارند.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش علمی زمانی موثر خواهد بود که با احترام به استاد شکل بگیرد و این در حالی است که بزرگان دین، کشور و انقلاب از استادان خود در کمال ادب واحترام یاد کرده اند.
فیض ادامه داد: در کشوری که بزرگان آن اینگونه افرادی هستند، دانش آموزان در هر زمانی برای ثمر دادن باغ علم خویش باید آفتاب جان معلم را همیشه روشن نگه داشته و مقام معلم را با ادب و احترام گرامی دارند.
این آیین به همت سازمان دانش آموزی استان فارس برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در سفر به شیراز همچنین در جمع کارکنان حوزه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: برای هدف گذاری سیاست های نظام تربیتی ، الگویی با عنوان سیمای تربیتی فارغ التحصیل شایسته نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در حال تدوین است که بر اساس این سند برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
فیض گفت: در کنار ارتقای مستمر دانش آموز از نظر فرهنگی، باید معلم و مربی نیز از این منظر ارتقا یابند که بر همین اساس دفتر امور فرهنگی معلمان و مربیان در حوزه تربیتی فعال خواهد شد.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.