به گزارش ایرنا صادق کریمی، به مناسبت چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به عنوان روز جانباز نام گرفته است، دوشنبه در آیین تجلیل از جانبازان 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در مسجد الزهرا (س) صفا شهر افزود: روز جانباز، فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با جانبازان این سرمایه‌ های گرانقدر نظام و انقلاب اسلامی است.
صادق کریمی افزود: باید همگان از ایثار، مقاومت و شکیبایی آنان درس بگیریم و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به جامعه ایثارگر و حفظ شان و منزلت رفیع آنها کوشا باشیم.
فرماندار خرم بید در بخش دیگری از سخنانش، همگان را به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو فراخواند و گفت: همانگونه که رهقر معظم انقلاب فرمودند، آنچه در این انتخابات بسیار حائز اهمیت است، حضور پرشور مردم در این رویداد مهم است و این خود پشتوانه ای برای ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین المللی است.
کریمی افزود: وظیفه و هدف اصلی ما ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه ها، سلیقه ها و در نهایت حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین صیانت از آرای آنان است زیرا این آرا نزد ما امانت و مصداق حق الناس است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود.
در این آیین از جانبازان 8 سال دفاع مقدس شهرستان خرم بید با اهدای شاخه های گل و هدایایی تجلیل شد.
شهرستان خرم بید به مرکزیت صفا شهر در فاصله 187 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.