به گزارش ایرنا، علی همتی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان سومین دوره جشنواره مطبوعات در حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان فارس افزود: انتظار می رود که با برگزاری این جشنواره، مطالب و گزارش های بیشتری درباره حقوق مصرف کنندگان به صفحات روزنامه ها و خبرگزاری ها راه یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس نیز در این آیین گفت: رسانه ها امروزه می توانند تعاملی دوسویه میان مصرف کننده و صنعتگر را ایجاد کنند تا از رهگذر این ارتباط، گام های به نفع حقوق مصرف کنندگان و ارتقای صنعت برداشته شود.
بهزاد مریدی افزود: اصحاب رسانه با پشتوانه اعتماد عمومی می توانند حامی حقوق مصرف کنندگان باشند و در این مسیر، گام های بلندی بردارند.
محمدابراهیم صداقت معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز در این آیین گفت: از 135 اثر ارسالی اصحاب رسانه استان به دبیرخانه جشنواره حمایت از حقوق مصرف کنندگان، 79 اثر به مرحله ارزیابی رسید و در نهایت، هیات داوران جشنواره آثار برگزیده را معرفی کردند.
در این آیین، از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان فارس به عنوان خبرگزاری برتر در پوشش خبری رویدادهای این جشنواره تجلیل شد.
در بخش خبر (نگاه حرفه‌ای) مریم مرادی از روزنامه افسانه با عنوان «سیگنال‌های خاموش در بازار مسکن»، لیلا غضنفری از روزنامه سبحان با عنوان «آیا تنور بی‌کیفیت نان در شیراز سرد می‌شود؟» و سمیه نظری از هفته‌نامه نی ریزان با عنوان «بالا و پایین قیمت‌ها با آغاز ماه رمضان» به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
در بخش گزارش (نگاه حرفه‌ای) نیز فاطمه محسنی از روزنامه خبر جنوب با گزارش «چوب واردات بر قامت صنعت پوشاک فارس»، سارا ضمیری از روزنامه افسانه با گزارش «تابلوهای جنس فروخته‌شده پس گرفته نمی‌شود، جمع می‌شود» و نرجس مکاری زاده از روزنامه خبر جنوب با گزارش «غرفه‌های فرودگاه شیراز جایی برای صعود قیمت‌ها و سقوط حق مشتری» مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در بخش ویژه اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از تولید ملی نیز به ترتیب مریم مرادی از روزنامه افسانه با اثر «تابلوی معادن در حراج ملی»، سید غیاث‌الدین ملک حسینی از روزنامه خبر جنوب با اثر «سوخت‌وسوز در رکود ساخت‌وساز» و لیلا غضنفری از روزنامه سبحان با اثر «ذبح تولید ایرانی با چاقوی قاچاق» حائز رتبه‌های اول تا سوم این بخش شدند.
7387/ 2027
خبرنگار: رضا قادری ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.