به گزارش ایرنا حجت الاسلام هادی ربانی شیرازی، پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش زرقان افزود: کاندیداها و هوادارانشان باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و جلب مشارکت حداکثری مردم در صحنه را مدنظر خویش قرار دهند.
وی اظهار داشت: حل بسیاری از مسائل و مشکلات مهم در کشور در گرو همین انتخابات است و بی شک با یک انتخاب درست می توان به حل آنها امیدوار بود.
امام جمعه زرقان همچنین با تاکید بر پرهیز از ایجاد تفرقه و تشنج در جامعه، اظهار داشت: مردم باید در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز ضمن حفظ آرامش و متانت در یک فضای رقابتی سالم از کاندیداهای خود حمایت کنند.
بخشدار زرقان هم در این نشست گفت: با هرگونه استفاده غیر قانونی از امکانات دولتی برای انجام امور تبلیغاتی از سوی کاندیداها قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
فرشاد کوشا افزود: همچنین لازم است تمام مدیران امکانات و تجهیزات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در اختیار متولیان امر قرار دهند.
وی اظهار داشت:در ارتباط با انتخابات، تمام فعالیت ها در فضای مجازی توسط کارشناسان خبره تحت نظر است و موارد تخلفی هم مشاهده شده که برخورد قانونی با آنها صورت گرفته است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
7379 /6118
خبرنگار: سعید فانی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.