به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد حسن مرادی، چهارشنبه در نشست شورای معاونان و مدیران شهرستان های بنیاد مسکن
فارس در شیراز افزود: یکی از چالش های مهم اقتصادی که جامعه ما در حال حاضر با آن مواجه است، بیکاری است و بی شک با فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری در امور مختلف این مشکل حل خواهد شد.
وی، همچنین بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه اشتغال در مناطق روستایی با اعمال مدیریت جهادی تاکید کرد و گفت: امسال که به عنوان سال 'اقتصاد مقاومتی ، اشتغال و تولید' نامگذار شده است باید سال به ثمر نشستن فعالیتهای جهادی در روستاها باشد.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس ادامه داد: روستاها کانون تولید و اقتصاد است و ضروری است با افزایش ایجاد اشتغال، تولید و سرمایه گذاری در مناطق روستایی، زمینه کاهش مهاجرت ها از این مناطق فراهم شود.
مرادی در بخش دیگری از مطالب خود به 2 انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات، تعیین سرنوشت سیاسی کشور است ، هر 2 انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است اما باید بکوشیم که انتخابات شوراهای اسلامی تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار نگیرد.
امام جمعه موقت شیراز گفت: انتخابات گزینش بهترین هاست، بر اساس ضوابط مشخص شده در قانون اساسی مردم با حضور خود در صحنه انتخابات، رئیس جمهور را انتخاب می کنند و به این ترتیب حق و سهم خود را در اداره کشور به یک فرد که او را از هر جهت مناسب و همسو با خواسته های خود تشخیص دادند، تفویض می کنند.
مرادی بر لزوم حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات اردیبهشت ماه 96 تاکید کرد و گفت: انتظار این است که همچون انتخابات پیشین، همگان در این رویداد سیاسی مهم مشارکتی گسترده و هوشیارانه داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
دراین نشست مدیران شهرستان های بنیاد مسکن فارس با طرح دیدگاه های کارشناسی، چگونگی اجرای طرح های توسعه روستایی در سال 96 و برنامه ششم توسعه را بررسی کردند.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.