به گزارش ایرنا، سرهنگ سیروس حیدری دوشنبه در نشست خبری افزود: 80 درصد باندهای سرقت کشف شده در فروردین ماه امسال در شیراز فعالیت داشتند و در این راستا 39 نفر دستگیر شده اند.
وی اظهار کرد: این سارقان در حوزه سرقت از منزل، اماکن، درون خودرو، احشام، خودرو، سرقت به عنف، کلاهبرداری و سرقت خرد مرتکب جرم شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: فروردین ماه امسال همچنین 9 باند قاچاق کالا در سطح استان متلاشی و تعداد 457 نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده اند.
وی با توصیه به شهروندان در زمینه هوشیاری در قبال روش های نوین سارقان برای اخاذی گفت: تماس تلفنی و ادعای برنده شدن جایزه یکی از راه های جدیدی است که توسط سارقان مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند از مردم سرقت کنند.
حیدری با بیان این که کشفیات کالای قاچاق در استان فارس در سال 95 نسبت به سال قبل، 40 درصد افزایش داشت، افزود: بیشترین اجناسی قاچاق شامل پوشاک، تلفن همراه، مواد خوراکی، اسباب بازی و مواد مصرفی بودند.
وی در ادامه اظهار کرد: پارسال کشفیات جرائم اقتصادی 44 درصد، تعداد متهمان دستگیرشده در این حوزه از جرایم 26 درصد و خودروهای توقیفی 23 درصد نسبت به سال 94 فزونی یافت.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.