به گزارش ایرنا، رسول فلاح یکشنبه در حاشیه بازدید مدیر کل ورزش و جوانان از تمرینات تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز که در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد، بیان کرد : حمایت های مالی و معنوی کنونی اداره کل ورزش و جوانان فارس از تیم فجر در سال های گذشته سابقه نداشته است و این حمایت ها انگیزه ما را دو چندان کرده است .
فلاح افزود: یکی دیگر از خدمات ارزنده صورت گرفته در دولت تدبیر و امید به ورزش فارس، تکمیل ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز است که امیدواریم به زودی بازی های لیگ برتر در آن برگزار شود.
سرمربی تیم فوتبال فجر هم گفت : کادر باشگاه فجر عاشقانه و وفادار در کنار تیم هستند و در شرایطی که تیم فجر در بحران بود کمک های انجام شده از طرف مدیرکل ورزش و جوانان فارس باعث شد انگیزه بیشتری بگیریم و بتوانیم شرایط بسیار سخت را پشت سربگذاریم.
غلامحسین پیروانی ادامه داد :به هواداران اطمینان می دهم که در 2 بازی باقی مانده برای کسب تمام امتیازات به میدان برویم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور و پس از انجام 32 بازی، تیم فجرشهید سپاسی با 30 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد، فولاد یزد هم با همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده هفدهم است و استقلال اهواز هم که سقوطش از هفته های قبل به دسته اول قطعی شده بود با 11 امتیاز درمکان هجدهم قرار دارد .
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می رود.
تبم فجر در هفته سی و سوم این رقابت ها دوشنبه ( فردا ) در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز در ساعت 17 میزبان تیم فولاد یزد است که این بازی در سرنوشت هر دو تیم بسیار مهم است.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.