به گزارش خبرگزاری تسنیم  از شیراز، محمدهادی ایمانیه صبح امروز در مراسم به صدا درآمدن زنگ سلامت اظهار داشت: هفته سلامت بهانه‌ای است تا مردم توجهی دوباره به عادت‌های رفتاری در زندگی روزمره برای رعایت سلامت داشته باشند چراکه عدم توجه به رفتارهای درست صدمات جبران‌ناپذیری بر جسم افراد وارد می‌شود.

 ایمانیه با اشاره به روز جهانی بهداشت گفت: در ایران هفته نخست اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده  و بر همین اساس با عازم مراقبان سلامت در مدارس سعی داریم موضوعات مختلف بهداشتی را به دانش‌آموزان اعلام کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت افزود: امسال «زندگی سالم با نشاط و امید»  به عنوان شعار در نظر گرفته شده چراکه معتقدیم آموزش‌ها در حوزه سلامت باید از سنین پایین شروع شود.

ایمانیه با اعلام اینکه بر اساس گزارش‌ها پیش‌بینی می‌شود 35 درصد دانش‌آموزان استان فارس اضافه وزن داشته باشند افزود: این زنگ خطری است که خانواده‌ها باید نسبت به این موضوع مطلع باشند و فرزندان خود را از مصرف بی‌رویه غذاهای پر کالری مانند فست‌فودها منع کنند.

وی با بیان اینکه با پیشگیری‌های به موقع والدین و مراقبین سلامت دانش‌آموزان استان فارس در مقایسه با دیگر دانش‌آموزان کشور سالم‌ترین دندان‌ها را دارند، بیان کرد: سلامت دهان و دندان کودکان زیر 10 سال در استان فارس از نرم کشوری بالاتر گزارش شده است.

انتهای پیام/ 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625137
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.