به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، تیم فجر شهید سپاسی در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز به مصاف خونه به خونه بابل رفت در نهایت با نتیجه یک بر یک توانست یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه را نصیب خود کند.  

در نیمه نخست این دیدار تیم خونه به خونه بابل که از امتیاز میزبانی برخوردار بود موفق شد در دقیقه 10 دروازه فجر را بازکند اما فجری‌ها که قصد نداشتند دست خالی به شیراز بازگردند برای گشودن دروازه حریف دست از تلاش برنداشتند تا اینکه در دقیقه 65 علی غلامرضاپور برای فجر گل‌زنی کرد و بازی به تساوی کشانده شد.

تیم فجر با این تساوی 30 امتیازی شد و با توجه به برد یک بر صفر فولاد یزد از نساجی مازندران این تیم نیز 30 امتیازی شد ولی تیم فجر به دلیل تفاضل گل بهتر در رده شانزدهم قرار گرفت و تیم فولاد یزد یک رده پایین‌تر ایستاد.

در دیگر دیدارهای این هفته اکسین البرز به تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان رسید، باردان تهران 2 بر یک مس رفسنجان را شکست داد، سپید رود رشت و ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک رسیدند.

راه‌آهن با یک گل از سد مس کرمان گذشت، آلومنیوم اراک و گل گهر سیرجان نیز به تساوی یک بر یک رضایت دادند، پارس جنوبی جم 2 بر صفر ملوان را شکست داد و خیبر خرم‌آباد نیز یک بر صفر استقلال اهواز را مغلوب کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620200
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.