به گزارش ایرنا، این روزنامه ها همچنین برای نخستین بار و در آستانه انتخابات صفحاتی در شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی لحظه به لحظه اخبار انتخابات به مخاطبان خود ایجاد کرده اند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
روزنامه خبرجنوب یکشنبه در شماره 10477 انتقاد آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان از نام نویسی شمار زیادی از افراد برای شرکت در انتخابات را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده است.
این روزنامه با انتشار کارنامه 18 چهره شاخص انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، تیترهای انتخاباتی دیگری را به نقل از دست اندرکاران و داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در صفحه نخست خود درج کرده است.
روزنامه افسانه چاپ شیراز نیز یکشنبه در شماره 3278 این تیتر را برای صفحه نخست خود برگزید: اسحاق جهانگیری، محمدهاشمی، محسن رهامی و مصطفی هاشمی طبا در کنار رئیس جمهوری ثبت نام کردند؛ مردان روحانی'.
روزنامه سبحان دیگر روزنامه استان فارس نیز در شماره 4289 'بالا رفتن تب رقابت ها با اعلام نتایج صلاحیت کاندیداها' و 'انصراف 21 نفر از رقابت برای کرسی های شورای شهر شیراز' را برجسته کرد.
روزنامه عصر مردم چاپ شیراز نیز یکشنبه در شماره 6037 تیتر نخست خود را به حادثه سیل شمال غرب کشور اختصاص داده است اما از عناوین انتخاباتی بی بهره نیست.
این روزنامه یادداشتی با عنوان 'انتخابات و حاشیه های بیشتر از متن' به قلم مدیرمسئول خود منتشر کرده و همچنین عناوین ستون انتخاباتی روزانه خود را در صفحه نخست بازتاب داده است.
روزنامه تماشا از دیگر مطبوعات استان نیز در شماره 1227 با انتشار آخرین آمار داوطلبان ثبت نامی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، این فراز از سخنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در گفت و گو با ایرنا را برجسته کرده است: قانون مداری اولویت اصلی در فرایند انتخابات است.
روزنامه طلوع نیز در شماره 1931 اظهارات برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را در صفحه نخست نشر داده است.
روزنامه شیرازنوین نیز یکشنبه در شماره 115 سخنان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در ارتباط با نام نویسی برخی داوطلبان در انتخابات ریاست جمهوری را برجسته کرده است.
ماهنامه انیس چاپ شیراز نیز در شماره چهارم ویژه فروردین ماه جاری نیز تیتر 'سونامی سودای عضو شورای شهر شدن' را برای این شماره خود برگزیده است.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.