مجید خادم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت اظهار داشت:  این جشنواره با هدف  شناسایی و معرفی داستان کوتاه‌نویسان خلاق ایران برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان پایان اردیبهشت ماه 96 فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند، گفت: این جشنواره 2 مرحله داوری دارد که در مرحله نخست در نیمه دوم تیرماه 40 نفر برگزیده معرفی و در مرحله دوم و نهایی در شهریورماه 10 نفر برگزیده انتخاب می‌شوند. 

دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت با بیان اینکه تعداد آثار ارسالی پس از اتمام زمان تعیین شده مشخص می‌شود، افزود: علاوه بر 10 نفر برگزیده از دید داوران 10 داستان نیز از نگاه شرکت‌کنندگان معرفی می‌شوند. 

خادم موضوع آثار را آزاد اعلام و بیان کرد: شرکت در این جشنواره محدودیت سنی برای نویسندگان و محدودیت  برای حجم اثر ندارد و هر هنرمند با 2 اثر می‌­تواند در جشنواره شرکت کند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی نباید در دوره­­‌های گذشته  این جشنواره شرکت داده شده باشند، تصریح کرد: اطلاعات کامل مربوط به برگزاری این جشنواره و شرایط ارسال آثار در سایت http://heyratfestival.ir/ اعلام شده است. 

به گزارش تسنیم دور دوم جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت با موضوع آزاد، بدون محدودیت سنی و با هدف معرفی خلاق‌ترین داستان کوتاه‌نویسان کشور در شیراز برگزار و در مجموع 794 اثر از 483 نویسنده از استان‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

انتهای پیام/ 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611774
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.