چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به مأموران پلیس مدعی شد، توسط مرد جوانی که با او دوست بودم به یک مهمانی شبانه در شیراز دعوت شدم ، اما پس از ساعاتی متوجه شدم که جریان مهمانی دروغ بوده و در واقع او من را فریب داده و
ربوده است. دختر جوان پیش روی افسر اداره پلیس نشست تا ماجرای یک ساعت گروگانگیری دلهرهآورش را شرح بدهد.
وی افزود : ساعتی بعد از حضور در آن منزل او با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و من از ترس جانم سکوت کردم . وقتی میخواستم از خانه خارج شوم او جلوی من را گرفت و گفت از من فیلم تهیه کرده و اگر شکایت کنم فیلم را منتشر می کند.
در تعقیب آدمربا
با ثبت این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس با دستور قاضی دادسرای امور شیراز تحقیقات خود را در این خصوص شروع کردند.
شاکی پرونده با متهم تماس گرفت و طی یک قرار صوری وی را به خیابانی کشاند. درچنین شرایطی کارآگاهان راهی محل موردنظر شدند اما پسرجوان وقتی متوجه شد که پای پلیس درمیان است خودرو را در محل جا گذاشت و فرار کرد. هر چند او موفق به فرار شده بود اما کارآگاهان دست از جستوجو برنداشتند و توانستند نشانی خانهاش را بهدست آورند.
به این ترتیب مرد جوان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. متهم پس از دستگیری مدعی شد که بیگناه است اما پس از مواجهه با شاکی مجبور به اعتراف شد.
با این حال مدعی شد که از مدت ها قبل با این دختر جوان در ارتباط بوده و روز حادثه با او به منزلی رفته و با رضایت خودش با او ارتباط برقرار کرده
است.متهم در تمامی مراحل تحقیقات ادعای یکسانی را مطرح کرد و مدعی شد به خواست خود دختر جوان دست به این کار زده است. با این وجود پرونده وی با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد. جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری دو تشکیل شد.
در این جلسه نماینده دادستان به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و خواستار مجازات متهم شد.
سپس شاکی در جایگاه حاضر و مدعی شد که با این جوان دوست بوده و به خواست خودش با او رفته است.
وی همچنین بیان کرد که برای انتقام گیری از وی دست به این کار زده است.متهم جوان در جریان رسیدگی به این پرونده به دفاع از خود پرداخت و مدعی شد که بارضایت دختر جوان دست به این کار زده و ماجرای آدم ربایی و اجبار دروغ بوده است.
با توجه به اظهارات این متهم در نهایت قاضی پرونده پی برد که اجباری در کار نبوده است از این رو هر دو نفر را به شلاق محکوم کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611259
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.