به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز٬ به نقل از روابط عمومی سهام عدالت فارس٬ افشین انصاری  اظهار داشت: تا زمانی که ساماندهی ثبت نام شدگان قطعی در سطح کشور  که تعدادشان 49 میلیون و 226 هزار و 193 نفر است انجام نشود، سازمان خصوصی‌سازی  به عنوان متولی اصلی این سهام ، به فکر ثبت نام جدید نیست.

وی  افزود: در شرایط فعلی باید سهام همه مشمولین ساماندهی شود که بر این اساس در اواسط یا اواخر سال 1396 ساماندهی سهام عدالت برای ثبت‌نام شدگان فعلی به سرانجام می‌رسد.

وی بیان کرد: دولت هم قبول دارد که یک عده جامانده از سهام عدالت وجود دارد و این که آن افراد هم حق شان بوده ثبت نام شوند اما ثبت نام نشده‌اند یا مدارکشان کامل نشده، با این حساب افرادی که به هر دلیلی از طرح سهام عدالت جا مانده‌اند یا اینکه به ناحق شناسایی نشده‌اند فعلا نمی‌توانند در در طرح سهام عدالت ثبت نام کنند و باید مراقب افراد سودجو باشند.

انصاری گفت: سامانه سهام عدالت که  به دلیل به‌روزرسانی صورت‌حساب مشمولین از 30 اسفند 1395 به صورت موقت غیر فعال شده بود به طور مجدد از 14 فروردین امسال، بازگشایی و مشمولان می‌توانند به صورت‌حساب به‌روزشده خود دسترسی داشته باشند.

وی افزود: استان فارس با بیش از 3 میلیون و 329 هزار مشمول سهام عدالت در شمار استان های برتر کشور قرار دارد .

تشکیل کمیته ویژه اقتصاد مقاومتی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشکیل کمیته ویژه اقتصاد مقاومتی با  رویکرد تولید و اشتغال  در این شرکت خبر داد.

شاهپور قنبری  با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی مربوط به بخش تولید و صنعت و شهرک‌های صنعتی است فعالیت این کمیته در همین راستا انجام می‌شود تا با اقدام و عمل و تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی، منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است که این مهم با ایجاد شهرک‌های صنعتی محقق شده و زیر ساخت لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار در شهرک‌های صنعتی فارس فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه اشتغال‌زایی با حداقل هزینه و سرمایه، ساماندهی استقرار واحدهای صنعتی، ایجاد ارزش‌ افزوده محصولات تولیدی و جلوگیری از تمرکز ناموزون صنایع به همراه ایجاد تنوع در صنایع و تکمیل زنجیره‌های تولید از رویکردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است که در شهرک‌های صنعتی محقق می‌شود گفت: در استان فارس با ایجاد 61 شهرک صنعتی فعال، ظرفیت  مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری، استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و در نتیجه تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های فارس حداقل یک شهرک صنعتی فعال وجود دارد و زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی در تمام مناطق این استان وجود دارد و فارس در زمینه تعداد شهرک‌های صنعتی آماده واگذاری زمین به متقاضیان، عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

نورباران 400 بقعه متبرکه فارس در جشن ولادت مولود کعبه

همزمان با فرا رسیدن 13 رجب، سالروز ولادت مولا امیرالمؤمنین علی(ع)، 400 بقعه متبرکه استان فارس میزبان جشن‌های عظیم مردمی هستند.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس اظهار داشت: ویژه برنامه‌های جشن میلاد حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) ، با اقامه نماز مغرب و عشاء در شب و روز میلاد در بقاع متبرکه سراسر استان برگزار می‌شوند.

موسوی افزود: مراسم جشن میلاد حیدر کرار در سومین حرم اهل بیت(ع) و در آستان مقدس امامزادگان سیدعلاءالدین حسین(ع)، سیدتاج‌الدین غریب(ع)، علی‌‌بن حمزه(ع(، سیدمحمد(ع) قصردشت، بقعه متبرکه شاه داعی الی‌الله(ع) و سایر مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی برگزار می‌شود.

وی همچنین به برنامه‌های اجرایی در روز میلاد در بقاع اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و خطبه‌های نهج‌البلاغه، اجرای گروه تواشیح، سخنرانی، مولودی‌خوانی و قرائت اشعار آئینی، پذیرایی، جشن و سرور و شادمانی نیز از برنامه‌های میلاد پیشوای بزرگ شیعیان در بقاع متبرکه است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609203
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.