به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت شیراز آیت‌الله اسدالله ایمانی در نخستین جلسه امسال اظهار داشت: درباره انتخابات پیش‌رو مقام معظم رهبری توصیه‌ها و نکات لازم را به موقع بیان می‌کنند و  اعضای جامعه روحانیت باید اصحاب مساجد را به بصیرت، وحدت کلمه و حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

 وی گفت: درباره نامگذاری سال 96 به مسئولان توصیه می‌کنم همت کنند و به تولید و اشتغال توجه بیشتری داشته باشند و روحانیت نیز برای برون رفت استان از مشکلات راهکارهایی پیدا کنند. 

 حجت الاسلام و المسلمین سید محی‌الدین طاهری دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز نیز در این جلسه اظهار داشت: استان فارس با این همه امکانات به بیکاری دچار است.  آقایان مدعی ایجاد هفتصد هزار شغل هستند در حالی که در فارس  بیکاری مشهود است. ما چقدر پیشرفت داشته‌ایم ؟ به مسئله اشتغال چقدر توجه شده است؟

وی با بیان اینکه جامعه انتظار دارد مسئولان استان به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه کنند، گفت: مراجع تقلید روی اشتغال و معیشت بحث دارند، گرانی کمر مردم را خم کرده است با شعار هم درست نمی‌شود مردم حرف می‌زنند با روحانیت درد دل می‌کنند اما به احترام روحانیت و به احترام رهبر معظم انقلاب صدایشان در نمی‌آید. 

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اینکه انتظار است معظلات استان حل شود اظهار داشت: قسمت اعظمی از کارخانه‌ها تعطیل است کارگران آنها بیکارند و این ظلم به استان است تا زمانی که معضل اشتغال و تولید حل نشود بقیه مشکلات حل نمی‌شود.

 وی ضمن اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات افزود: بعضی می‌خواهند زیر عبا و چتر روحانیت تفرقه ایجاد کنند از شما انتظار دارم یک صدا وارد شوید تا با اقداماتی که صورت می‌گیرد انتخاباتی پرشور برگزار شود. 

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: از مردم بخواهیم با شناخت شرکت کنند به رویکردهای باندی توجه نکنند هر لطمه‌ای به مملکت وارد شده از همین باندهاست، باید برای مردم روشنگری شود تا زمینه برای انتخاب اصلح مهیا شود.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608944
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.