این سازمان ها شنبه در بیانیه ای که به امضای 30 تن از دبیران آنها رسیده و تصویر آن در اختیار ایرنا قرار گرفت نوشتند:‌سازمان های مردم نهاد جوانان به عنوان پل ارتباطی جوانان مسئولیت پذیر و مشارکت اجتماعی با بدنه مدیریت کشور نقش سازنده و موثری در پویایی و نشاط جامعه ایفا می کنند از این رو اجازه نمی دهیم اینگونه افراد که به دنبال منافع شخصی خودشان هستند، تبلیغات زود هنگام و غیر قانونی خود را آغاز کنند .
این بیانیه افزوده است: انتخابات شورای شهر و روستا به عنوان هدایت کننده مدیریت و زیر ساخت های شهری امری کلیدی و تعیین کننده در توسعه حضور شهروندان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و .... است و سازمان های مردم نهاد جوانان استان فارس از آحاد مختلف مردم جهت حضور آگاهانه در انتخابات پیش رو دعوت بعمل می آورد .
در ادامه آمده است : بسیاری از دغدغه ها ، نگرانی ها و موارد منطبق با فعالیت های تشکل ها،ضرورت دقت برای انتخاب افراد با برنامه های توسعه اجتماعی، فرهنگی و شهروندی را برای این مجموعه ها به صورت صنفی در تاریخ معین برای تبلیغات انتخاباتی مشخص می کند .
انجمن دوستداران زندگی سالم ، کانون جوانان نگاه فردا، شکوه آفتاب ، خوبان پارسی گو ،رویای سبز چکاوک ، صبح آفرینش ، بنیاد خیریه موج مهربانی ،پردازشگران برنا، انجمن هنر رزم صالحان ، انجمن دوستداران عرفان ، اندیشه رسامهر فارس ،خانه فصل نو ، موسسه مدیران فردای فارس ،شکوه آفتاب فراشبند،دوستداران شهر راز ، آفتاب صبح امید ،نواندیشان سپهر پارسی ، نوید پویش، نجوم پرفسور حسابی ،بیکران هستی ، ندای آرامش ، جمعیت جوانان ایل قشقایی ،فرهنگ گستران دادآفرین فارس ، جوانان آپاتیه ،جوانان توانمند فردا و ظلوع زندگی شهر راز از جمله سازمان هایی هستند که این بیانیه را امضا کرده اند.
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار:‌غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.