به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از روابط عمومی این شورا، جمیله کریمی افزود: شورای هماهنگی اصلاح طلبان فارس در فرصت باقیمانده تا انتخابات با بهره گیری از خرد جمعی، فهرست نهایی نامزدهای مورد توصیه خود را جمع بندی می کند و به صورت رسمی در اختیار مردم قرار می دهد.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس در ادامه تکیه‌ بر اتحاد و همگرایی را یکی از اصول حرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 عنوان کرد و گفت: بی‌شک حرکت وحدت‌آفرینی که از سال 1392 آغازشده و در مسیر خود از انتخابات 1394 عبور کرده است در انتخابات پیش رو نیز ادامه می‌یابد.
وی ادامه داد: مطالبات عمومی باعث شده است تا اصلاح طلبان فارس با برنامه و منسجم برای کسب کرسی‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گام بردارند.
دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس بیان داشت: رسیدن به مسیر روشن، مشخص و منسجم برای ارائه و اجرای بهترین برنامه‌ها در انتخابات شوراها و پس‌ از آن مدیریت شهرها موضوعی است که مدت‌ها در مجامع اصلاح‌طلب به صورت کارشناسی بررسی شده است.
کریمی ادامه داد: برای آنکه بتوانیم شهرها را در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف از جمله عمرانی، فرهنگی، خدماتی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار، پرهیز از بدهکار کردن کلان‌شهرها، سلامت و ورزش ، استفاده از نیروهای جوان و نخبه و ... با توسعه‌ای فراگیر و همه‌جانبه روبرو کنیم باید بتوانیم شوراهای اسلامی را از رخوت و روزمرگی خارج کنیم و این یکی از برنامه‌های اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی است.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس گفت: شهرداری‌ها مستقیماً از بیت‌المال اداره می‌شوند و هزینه کردن از جیب مردم باید شفاف و روشن باشد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
6113/ 2027
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.