هادی پژوهش جهرمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی افزود: صاحبان تریبون باید مردم را امیدوار کنند و البته مقصود از این سخن، دادن امید واهی به مردم نیست و بلکه بیان واقعیت ها به افکار عمومی است.
وی اظهار کرد: امروز عده ای در کشور تلاش می کنند به واسطه تریبون های مختلف رسمی و غیر رسمی بذر یاس و ناامیدی بر دل و روح و روان مردم بپاشند به طوری که بسیاری از سخنرانی ها جز ناامید کردن مردم چیز دیگری را القا نمی کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت: عده ای این دستاورد را به عنوان یک خسران و زیان ناشی از عملکرد دولت معرفی می کنند و حال آن که برجام محصول عملکرد نظام در عرصه بین المللی است؛ متاسفانه عده ای حساب دولت و نظام را از هم جدا نمی دانند و این به یک رویه تبدیل شده است.
پژوهش جهرمی اظهار کرد: باید واقعیت ها را برای مردم بازگو کرد و نباید برای خارج کردن حریف از عرصه رقابت های سیاسی مردم را نسبت به همه امور ناامید کرد.
وی ادامه داد: نمی گوییم دولت ضعف ندارد بلکه نواقص و ضعف ها باید بیان شود و نقد سازنده برای پیشبرد امور صورت گیرد.
معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود در این گفت و گو که در بازدید 28 اسفندماه 95 از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز فارس صورت گرفت، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در ایفای مسئولیت خود در حوزه فکری و روانی جامعه به خوبی عمل کرده و خدمات مناسبی را به مردم و نظام اسلامی ارائه کرده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت برگزار می شود.
3002 / 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.