مطلب ارسالی پنجشنبه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس به ایرنا از قول سرهنگ علیرضا حسنی حاکی است: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در ایام نوروز از انتقال مقادیری موادمخدر توسط یک قاچاقچی بوسیله یک دستگاه کامیون بنز خاور مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در مسیر تردد این قاچاقچی خودرو وی را در ورودی شهر شیراز از سمت شهرستان فسا مشاهده، متوقف و در بازرسی از آن هشت کیلو و 300 گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: در شهرستان نی ریز هم ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کردند و متوجه شدند وی قصد دارد با یک دستگاه پژو405 یک محموله موادمخدر را از شهرستان سیرجان تحویل بگیرد و به شهرستان داراب انتقال دهد که با استقرار در مسیر تردد وی خودرو این قاچاقچی را شناسایی و در بازرسی از آن 35 کیلو و 700 گرم تریاک کشف کردند.
حسنی گفت: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان شیراز از فعالیت 2 قاچاقچی موادمخدر در شهر شیراز مطلع شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را شناسایی کردند و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: ماموران موفق شدند خودرو ام وی ام متعلق به قاچاقچیان را که حامل موادمخدر بود شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 70 کیلوگرم تریاک که جاسازی شده بود کشف و هر 2 قاچاقچی را دستگیر کنند.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس بدون ذکر مکان گفت: این ماموران همچنین هنگام گشت زنی یک دستگاه خودرو پراید مظنون را متوقف و در بازرسی از آن 194 گرم هروئین کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
دریافت خبر: فاطمه هاشمی نیک ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
3002 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.