به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از روابط عمومی این معاونت، احمد همتی افزود: این جشنواره که شامل برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، نمایش آثار و صنایع دستی از 30 اسفندماه جاری تا 13 فروردین 96 برگزار خواهد شد.
او ادامه داد: در این نمایشگاه و جشنواره به موضوع هایی از جمله نمایش های آیینی و سنتی، پرده خوانی، نقالی و موسیقی سنتی پرداخته می شود تا مسافران نوروزی که وارد شیراز می شوند از این برنامه ها بیشترین استفاده را ببرند.
وی بیان کرد: علاوه بر باغ ملی، آیین ویژه تحویل سال جدید با حضور مردم ولایتمدار شیراز و مسافران و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) در قطعه شهدای گمنام دارالرحمه این شهر نیز برگزار می شود.
همتی افزود: در نخستین دقایق آغاز سال جدید، از نخستین گروه مسافران نوروزی که وارد شهر شیراز می شوند نیز در محل دروازه قرآن و با حضور مسئولان استقبال خواهد شد.
وی، برگزاری تورهای گردشگری در کمپ های نوروزی زیباشهر و باغ جنت برای بازدید از 12 اثر تاریخی، مذهبی و گردشگری و تردد یک خط اتوبوس ویژه گردشگری مسافران نوروزی در 9 مسیرگردشگری از حرم مطهر شاهچراغ (ع) به نقاط مختلف گردشگری از جمله حافظیه، سعدیه، باغ ارم و سایر مکان های دیدنی و تاریخی را از جمله برنامه های نوروز 96 این مجموعه برشمرد.
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.