به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حمید وامق گفت:برای بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی در مرحله بازخوانی، کارگردانان می بایست علاوه بر ارسال نمایشنامه و خلاصه متن، ایده و شیوه اجرائی خود را شرح دهند.
او ادامه داد: گروه هایی که از این امکان برخوردار نیستند می بایست تا 20 فروردین ماه 96 همه مدارک مربوط به اعضای خود را تحویل انجمن نمایش شهرستان دهند و انجمن ها موظف هستند این مدارک را حداکثر تا 25 فروردین ماه به انجمن نمایش استان ارسال کنند تا برای ثبت گروه ها اقدام شود.
رئیس انجمن تئاتر فارس گفت: ارسال نمایشنامه ، طرح ، ایده اجرایی به همراه تکمیل فرم درخواست و لوح فشرده نمایشنامه حداکثر تا 25 فروردین 96 ،اعلام نتایج بازخوانی20 اردیبهشت 96،بازبینی زنده اول تا 20 مرداد 96 و زمان برگزاری جشنواره نیمه دوم شهریور 96 خواهد بود.
وامق افزود:متقاضیان شرکت در جشنواره می بایست سه نسخه از نمایشنامه را به همراه مجوز کتبی نویسنده، خلاصه نمایشنامه، شیوه اجرایی، لوح فشرده نمایشنامه و خلاصه آن در محیط Word و Pdf اثر به انضمام فرم تکمیل شده­ درخواست حضور در جشنواره ( فرم شماره 1) حداکثر تا 25 فروردین 96 به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند. مهلت ارائه آثار به هیچ وجه از سوی دبیرخانه جشنواره تمدید نخواهد شد و بدیهی است که ایده و شیوه اجرایی نقش موثری در مرحله بازخوانی خواهد داشت و کارگردان می بایست به صورت مکتوب ایده کارگردانی خود را تشریح کند.
وی گفت: کارگردانان متقاضی شرکت در جشنواره می­بایست عضو گروهای ثبت شده شهرستان باشند، لذا گروهایی که تاکنون نسبت به ثبت گروه خود اقدام نکرده­اند فرصت دارند تا تاریخ 20 فروردین ماه نسبت به ارسال مدارک گروه به انجمن نمایش شهرستان اقدام کنند که عدم توجه و پیگیری در تکمیل و ارسال مدارک و عواقب ناشی از آن متوجه گروه­های نمایشی است و ستاد جشنواره مسئولیتی در این زمینه ندارد.
دریافت و انتشار خبر : غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.