به گزارش ایرنا رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک این شورا عصر دوشنبه در دویست و هشتمین نشست این شورا در این مورد خصوص بیان داشت: بر اساس این مصوبه، کرایه اتوبوس های درون شهری برای سال 95 به طور میانگین 15 درصد افزایش می یابد.
احمدرضا نقیب زاده افزود: همچنین کرایه اتوبوس برای شهروندان دارای کارت بلیت اتوبوس حداقل 500 ریال و حداکثر 700 ریال افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: آن دسته از شهروندانی هم که کرایه خود را به شکل نقدی و بدون استفاده از کارت بلیت پرداخت می کنند باید در تمام خطوط یک هزار ریال بیشتر از قیمت تعیین شده برای کارت بلیت پرداخت کنند.
نقیب زاده، در باره افزایش کرایه تاکسی های گردشی در کلانشهر شیراز هم گفت: بر اساس مصوبه امروز شورا، کرایه این تاکسی ها نیز با 500 ریال افزایش به پنج هزار ریال در هر کورس برای سال 96 خواهد رسید.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: کرایه تاکسی های فرودگاه، پایانه، راه آهن و تاکسی بی سیم نیز در سال آینده 15 درصد افزایش می یابد.
وی گفت: این مصوبه شورا در صورت تایید از سوی فرمانداری شیراز از شانزدهم فروردین ماه 96 قابل اجرا خواهد بود و تا قبل از آن هیچیک از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی یادشده، حق دریافت کرایه اضافه نخواهند داشت و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.