به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر شنبه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد، تیم ایران با نتیجه سه بر 2 به برتری دست یافت.
در نیمه نخست این دیدار دوستانه، ابتدا تیم عراق یک بر صفر پیش افتاد اما مرتضی عزتی بازی را به تساوی کشاند تا هر 2 تیم در نیمه نخست مساوی به رختکن بروند.
در نیمه دوم نیز تیم ایران بازی بهتری را نسبت به حریفش انجام داد و شهاب طالبی موفق شد این تیم را 2 بر یک پیش اندازد اما لحظاتی بعد تیم عراق به گل مساوی دست یافت ولی این فرجام کار نبود و تیم ایران در دقایق پایانی بازی گل برتری خود را توسط سجاد بنی سعدی بازیکن شیرازی این تیم درون دروازه عراق جای داد و بازی را سه بر 2 به سود خود تمام کرد.
در این بازی تدارکاتی، محمد ناظم الشریعه سر مربی تیم ملی ایران با ترکیب کاملا متفاوت و جوان نسبت به جام جهانی 2016 که مقام سوم فوتسال جهان را کسب کرد، به میدان آمد و تنها از مسعود حسن زاده بازیکنی که در جام جهانی شرکت داشت استفاده کرد.
در حاشیه برگزاری این دیدار دوستانه که با استقبال خوب تماشاگران شیرازی همراه بود، حسین شاهمرادی داور با سابقه فوتسال ایران از دنیای داوری خداحافظی کرد.
تیم‌ ملی ایران ایران و عراق فردا (یکشنبه) در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف هم می‌روند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.