به گزارش ایرنا محمد هادی ایمانیه، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: این دانشگاه هم اکنون در رشته های پزشکی مجازی، مدیریت یادگیری الکترونیک، سیاستگذاری سلامت، بهداشت خانواده و بهورزی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت مجازی
دانشجو تربیت می کند و در حال حاضر 400 دانشجو از این طریق به تحصیل اشتغال دارند.
وی افزود: بخشی از دروس به صورت آنلاین برگزار می شود و زیر ساخت ها برای توسعه آموزش های مجازی در این دانشگاه فراهم است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: همچنین این دانشگاه در زمینه های شناخت بیماری های قلب و عروق، پرستاری از بیماران با مراقبت های خاص و شناخت بیماری های اعضاب و روان مبادرت به تولید محتوای علمی مجازی کرده است.
ایمانیه با بیان اینکه 600 پزشک در سراسر کشور از آموزش های مجازی در شیراز بهره مند هستند گفت: این آموزش ها به صورت مداوم و همراه با تولید بسته های آموزشی به این پزشکان ارائه می شود.
وی اضافه کرد: در هشت سال گذشته 40 هزار نفر پزشک و 400 عضو هیات علمی از آموزش های مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سراسر کشور برخوردار شدند.
رئیس دانشکده علوم مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم در این نشست گفت: سومین جشنواره سلامت و یادگیری در نظام‌های الکترونیکی فردا (پنجشنبه) با حضور اندیشمندان و استادان از سراسر کشور در شیراز برگزار می شود.
مجید رضا فرخی افزود: دانشکده‌های مجازی علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی تهران، سمنان، قم، بیرجند (مرکز استان خراسان جنوب) و کرمان در این جشنواره فعالیت های جدید خود را ارائه می دهند.
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.