به گزارش ایرنا، تیم برق جدید شیراز در گروه دوم این رقابت ها با تیم های شهرداری کاشان، شهرداری فومن، شهرداری ماهشهر، نفت امیدیه و داماش گیلان هم گروه است که این بازیها بصورت رفت و برگشت برگزار می شود.
تیم برق در نخستین دیدار در این گروه بیستم اسفند ماه در شیراز میزبان تیم شهرداری کاشان است .
شاگردان مهرداد شکاری در مرحله مقدماتی این رقابت ها که در گروه یک قرار داشتند با کسب 45 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله نهایی این رقابت ها شدند تا خود رابه عنوان یک تیم مدعی برای صعود به دسته اول نشان دهند.
برقی ها در صورتی که مورد حمایت قرار گیرند می توانند در مرحله نهایی که دیدار های بسیار سختی است خود را بیشتر نشان دهند و شیراز را پس از فجر سپاسی در لیگ دسته اول صاحب 2 سهمیه کند.
در گروهی که برقی ها قراردارند سه تیم با نام شهرداری کاشان، فومن و ماهشهر شرکت دارند که با حمایت خوب شهرداری های خود تیمی قوی روانه این مسابقات کرده اند تا جای خالی شهرداری شیراز که از ورزش قهرمانی حمایت نمی کند، خالی باشد .
بسیاری از کارشناسان، برخی اعضای شورای شهر شیراز ، ورزشکاران و مسئولان ورزش از اینکه شهرداری شیراز از ورزش حمایت نمی کنند مورد انتقاد قرار داده و این سئوال مطرح گردیده که چرا اکثر کلان شهرها و حتی شهر های کوچک شهرداری های انها بصورت حرفه ای از تیم های شهر خود حمایت می کنند اما در شیراز این افاق نمی دهد.
حدوه پنج سال است که شیراز در لیگ برتر فوتبال کشور که زمانی 2 تیم داشت، حضور ندارد و داشتن 2 تیم در لیگ دسته اول می تواند در صورت حمایت شهرداری شیراز را صاحب سهمیه در لیگ برتر کند و به انتظار چندین ساله طرفداران فوتبال در فارس پایان دهد.
مرحله نهایی رقابت های فوتبال دسته اول در 2 گروه 6 تیمی بر گزار می شود و در پایان این مرحله 2 تیم اول هر گروه جواز صعود به لیگ دسته اول کشور در سال 96 کسب خواهند کرد و تیم های دوم هر گروه در مرحله بازیهای حذفی (پلی اف) به دیدار هم می روند تا تکلیف سهمیه سوم دسته اول کشور مشخص شود.
درگروه نخست این بازیهاهم شهرداری تبریز، شهرداری بوشهر، شهرداری همدان، اروند خرمشهر نفت وگاز گچساران و پاس همدان شرکت دارند که رقابت 6 تیم با نام شهرداری می تواند در مرحله نهایی این رقابت ها قابل توجه باشد.
خبرنگار:حمیدرضا خلیقی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.