به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدمحمود علوی شامگاه پنجشنبه در آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در موسسه خیریه فرهنگی روستای امیرحاجیلو بخش ششده و قره بلاغ شهرستان فسا افزود: این بانوی بزرگ اسلام در دوران حیات پربرکتشان هیچ گاه در برابر ظلم و ستم ها به خاندان پیامبر سکوت اختیار نکرد و از مبارزه با ظلم و پایمال کنندگان حق دست بر نداشت.
وزیر اطلاعات اظهار کرد: یکی از درس های مهمی که حضرت فاطمه زهرا(س) به جامعه اسلامی داد این بود که اگر در مسیر پیروی ازخط امامت و ولایت انحرافی به وجود آمد نباید آرام گرفت و وقتی که ولایت و امامت در جایگاه واقعی خود قرار گرفت باید با تمام توان از وی حمایت و جان را نیز تقدیم او کرد.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود هوشیاری خانواده ها در زمینه گرفتار نشدن جوانان در عرفان های انحرافی را خواستار شد و گفت: نباید در برابر افرادی که با ترویج این بدعت ها در صدد از بین بردن جوانان هستند، سکوت اختیار کرد.
وزیر اطلاعات در حاشیه این آیین به زیارت حرم مطهر امامزاده شهیدان مدفون در روستای امیرحاجیلو شهرستان فسا رفت و با حضور در گلزار شهدای این روستا به شهدای والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.
شهرستان فسا در فاصله 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
6113/ 2027
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.