به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بهزاد مریدی در آیین معرفی روسای انجمن فیلم،عکس و پویانمایی شهرستان های فارس در سینما غزل شیراز افزود: بزودی جشنواره های فیلم، عکس و پویانمایی در این استان برگزار می شود.
وی در ادامه گفت: انتظار است روسای انجمن های فیلم، عکس و پویانمایی شهرستان ها در تولید و ارائه آثار هنرمندان شهرستانی پیشگام باشند و با کمک به راهیابی فیلم های تولیدی به جشنواره ها، شاهد شکل گیری تحولی در این حوزه باشیم.
وی گفت: روسای انجمن های شهرستانی باید فعالیت های این دفاتر را گسترش دهند و در مسیر شناسایی استعداد و تقویت نیروهای جدید گام بردارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه گروه های دانش آموزی و دانشجویی فعال در این بخش ها باید به کار گرفته شوند، افزود: کارت هویتی به اعضای شهرستانی انجمن ها اعطا می شود تا بر کثرت فعالیت های آنها افزوده شود.
مریدی در ادامه از چانه زنی برای درآمد زایی انجمن های شهرستانی سخن گفت و بیان کرد: اصرار داریم فضای تعاملی شیراز و سایر شهرستان ها شکل گرفته و انجمن ها بر درآمد زایی تاکید داشته باشند.
7387/ 2027
دریافت کننده: رضا قادری ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.