به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که عصر جمعه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، تیم نفت سه بریک از سد تیم سپاسی گذشت.
شاگردان محمود فکری در تیم نفت مسجد سلیمان که می دانستند چگونه به گل برسند با ارایه بازی منطقی و با کمترین ضربه به توپ بر روی زمین مناسب ورزشگاه، بارها به دروازه تیم فجر نزدیک شدند و شکست سنگینی را به میزبان تحمیل کردند.
شاگردان پیروانی و فکری سرمربیان تیم فجر و نفت این بازی برایشان از اهمیت زیادی برخوردار بود و هر دو تیم برای فرار از منطقه سقوط نیاز به پیروزی داشتند از این رو بازی بسیار زیبایی رااز سوی هر دو تیم شاهد بودیم و فرصت های زیادی هم برای گلزنی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.
تیم نفت در 10 دقیقه ابتدایی بازی را در دست گرفت اما از این دقیقه به بعد تیم فجر سوار بر بازی شد و به دروازه تیم نفت حمله کرد اما باز هم مشکل گل نزدن مهاجمان میزبان به ویژه غلامرضاپور سبب شد در نیمه نخست به گل دست نیابند .
سرانجام نیمه نخست با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت .
در نیمه دوم ، میهمان بسیار خوب بازی کرد و سه گل زد و حداقل 2 فرصت مسلم گلزنی را هم از دست داد در دقیقه 49 نیما پرتوی فرصت خوبی را روی دروازه فجر بدست آورد که با واکنش خوب خلیل آزاد دروازه بان فجر توپ به کرنر رفت.
در دقیقه 57 بازی تیم نفت به گل رسید در این لحظه با دادن پاس های کوتاه و ارسال توپ به قلب دفاع تیم میزبان، توپ به اکبر آفاقی که در میان دو مدافع میانی و مرکزی جایگیری کرده بود، رسید و این بازیکن با یک کنترل خوب و حرکت در عرض با یک ضربه دقیق گل اول بازی را به ثمر رساند.
در ادامه برتری تیم مهمان در دقیقه 73 فجری ها بازهم اسیر ضد حمله شدند و این بار نیما پرتوی از اشتباه مدافع فجر استفاده کرد و توپ را از میان پاهای دروازه بان تیم فجر عبور داد تا خیال فکری راحت شود .
فجری ها پس از خوردن گل دوم تا حدی به خود آمدند و حداقل سه فرصت گلزنی ایجاد کردند اما در دقیقه 77 باز هم بر روی ضد حمله که در دستور کار آنها بود اکبر آفاقی باز هم گلزنی کرد و تیمش را سه بر صفر پیش انداخت .
در دقیقه 89 تیم نفت داشت دوباره بر روی ضد حمله به گل چهارم می رسید اما این بار بخت با تیم میزبان همراه بود تا گل چهارم به ثمر نرسد.
دردقیقه 90 بالاخره تیم فجر بر روی ضربه غلامرضا پور که فرصت های زیادی را از دست داده بود یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد و سرانجام تیم نفت سه بریک از سد تیم سپاسی گذشت و سه امتیاز شیرین را از شیراز با خود به سوغات برد .
در پایان بازی هواداران تیم فجر که تعدادشان به حدود سه هزار نفر می رسید با سر دادن شعارهایی خواستار بهبودی وضع تیم خود شدند .
محمود فکری سر مربی تیم نفت که چندین سال به همراه تیم فجر شهید سپاسی در لیگ برتر کشور حضورداشت از سوی تماشاگران تیم میزبان بارها تشویق شد.
در لحظاتی پایانی داور این دیدار به دلیل اعتراض تماشاگران بازی را متوقف کرد که با حضور بازیکنان تیم فجر بازی دو باره از سر گرفته شد.
فجری هاتا پایان لیگ 9 بازی پیش رو دارند و با توجه به شایستگی ها می توانند خود را از منطقه خطر دور کنند ضمن اینکه باید مشکل گل نزدن مهاجمان این تیم حل شود تا تیم فجر به رده میانی جدول صعود کند.
هم اینک در پایان هفته بیست و پنجم تیم سپید رود رشت با 45 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و در انتهای جدول هم تیم فجر سپاسی با 20 امتیاز در رده شانردهم، تیم فولاد یزد با 19 امتیاز هفدهم و تیم استقلال خوزستان که سالها در لیگ برتر حضور داشت در قعر جدول قرار دارد و یکی از تیم های در معرض سقوط به دسته دوم است.
در رقابت های فوتبال دسته اول 18 تیم حضور دارد که در پایان این بازی ها تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر سال 96 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد .
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.