به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، سلیمان مهدوی در جلسه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی افزود:‌انتظار می رود که دبیرخانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر فعال شوند و با تمام ارگان ها و دستگاه های اجرایی ارتباط داشته باشند تا این فریضه الهی به طور کامل اجرایی شود.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان فارس اضافه کرد: اگر در اجرای این تکلیف الهی درست عمل کنیم تحول چشمگیری در سازمان ها و جامعه ایجاد می شود و در غیر این صورت مشکلاتی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر هدایت بیش از 4.5 میلیون نفرجمعیت استان فارس را بر عهده دارد اگر در اجرای این فریضه بخوبی عمل نکنیم مورد سؤال قرار می گیریم و برای برون رفت از این وضعیت باید آن را متناسب با مأموریت های سازمان و یا دستگاه های اجرایی تعریف و عملیاتی کنیم.
حجت‌الاسلام محمد حسن مرادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در اداره کل بنیاد مسکن فارس دراین جلسه بیان داشت: فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر پشتوانه قانونی و شرعی دارد و در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب و تائید قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: در اجرای فریضه‌های امر به‌ معروف و نهی از منکر باید با زبان خوش و مناسب و تاثیرگذار ابتدا خانواده و سپس جامعه را از منکرات و فساد رهایی دهیم.
عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز راهکارهای گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را تبیین کرد و گفت: آمر به معروف و ناهی از منکر خود باید عامل به فریضه باشد، کردار و رفتار آمران و ناهیان همواره مورد قضاوت مردم و مخاطبان است.
در این جلسه با حکم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس،مهندس عطا الله زمانی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس و غلامرضا تدین به عنوان دبیر این شورا منصوب شدند.
دریافت خبر:‌فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.