به گزارش ایرنا غلامعلی محمد علی پور، پنجشنبه در حاشیه انتخاب رئیس هیات انجمن های ورزشی فارس در شیراز افزود: تنها در 2 رشته فوتبال دستی و دارت، یک میلیون و 500 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته وجود دارد.
وی اضافه کرد: ورزشکاران این فدراسیون در دریا، هوا و زمین فعالیت دارند و از نظر کمیتی شمار آنها در سال 94 نسبت به سال 93 افزایش 25 درصدی داشته که سهم بانوان ورزشکار سازمان یافته از این مقدار 18درصد است.
او به تعداد ورزشکاران اشاره ای نکرد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ادامه داد: کسب مدال برنز آسیا در رشته فوتبال روی میز (دستی) که تیم ملی بانوان کشورمان به دست آورد کار ارزشمندی بود و این بدان معناست که ورزشکاران این رشته توان نشان دادن خود در عرصه های جهانی را دارند.
محمد علی پور افزود: هم اینک 2 هزار و 500 مدیر ورزشی در این فدراسیون فعالند و رمز موفقیت این مجموع در این است که کارها را به هیات های استان ها واگذار کردیم و مدت سه سال است که به لحاظ تعداد ورزشکار به عنوان سومین فدراسیون کشور انتخاب می شویم.
وی در مورد فعالیت انجمن هیات های ورزشی فارس هم گفت:اکثر بازیکنان این استان در چند رشته ورزشی اسکلت بندی تیم های مختلف ملی را تشکیل می دهند و این امر نشان از وجود زیر ساخت های خوبی است که با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان فارس محقق شده است و جایگاه این استان در فدراسیون ویژه است.
در این مجمع، کامبیز ایوب زاده برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزشی فارس انتخاب شد.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.