به گزارش ایرنا سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده پنجشنبه در یادواره 271 شهید اطلاعات قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز افزود:شهدای اطلاعات موثرترین، شجاع ترین و گمنام ترین عناصر اصلی در سازمان رزم نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس بودند که به این رزمندگان کمتر پرداخته شده است.
وی ادامه داد: جانفشانی نیروهای اطلاعات در جنگ تحمیلی را هنگامی متوجه می شویم که نیروهای متجاوز صدام از امکانات اطلاعاتی و تجهیزاتی ائتلاف گسترده دشمنان، کشورهای عربی، اروپا و آمریکا برخورداربودند.
حاجی زاده گفت: توان ما با ارتش بعث قابل مقایسه نبود و امکانات آن ها بیشتر و این فاصله در بخش اطلاعات بسیار بیشتر بود زیرا کشورهای غربی و در راس آن ها آمریکا به صورت مستقیم به ارتش بعث کمک اطلاعاتی می کردند.
این فرمانده سپاه گفت: هواپیماها و ماهواره های جاسوسی آمریکا از خطوط جبهه ما تصویر تهیه می کردند و پس از تحلیل در اختیار ارتش بعث قرار می دادند.
حاجی زاده بیان کرد:عناصر اطلاعاتی ما باید با جانفشانی این فاصله را جبران می کردند و در واقع این نیروها عملیات را اداره کردند.
وی افزود: این امنیتی که امروز در کشور حاکم است بخاطر وجود مجموعه های اطلاعاتی بسیار قوی در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و جدی گرفتن دشمنیِ دشمنان است.
یادواره 271 شهید اطلاعات قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور خانواده های شهدا و گروه های مختلف هنری از فارس، بوشهر و هرمزگان در حسینیه عاشقان ثارالله (ع ) شیراز برگزار شد.
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
3002 / 1876

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.