دکتر مهرزاد لطفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز یکشنبه  در نشستی با مدیر گروه زنان و زایمان و دستیاران این گروه، با مسایل آنان در خصوص خدمات رسانی در بخش های درمانی و حیطه های آموزشی آشنا شد.

لطفی در این دیدار با اشاره به جایگاه پزشکی فارس و حجم بالای مراجعه از دیگر استان های کشور گفت: با توجه به میزان بالای خدمات پزشکان و تیم های سلامت در مراکز درمانی استان، جا دارد از خدمات آنان قدردانی کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن آشنایی با مسایل گروه زنان دانشگاه در زمینه ارائه خدمت و آمور آموزشی، از آنان به پاس خدمات گسترده در ارتقای سلامت عمومی، قدردانی کرد.

او با اشاره به آگاهی تیم مدیریتی دانشگاه از شرایط کاری دستیاران و دلجویی از دستیاران حاضر، از بررسی مسایل مطرح شده در کمیته های تخصصی و با هدف بهبود شرایط کاری و رفاهی آنان و همچنین روند کیفی خدمات خبر داد و با بیان اینکه مجموعه دانشگاه، تمامی تلاش خود را به کار بسته تا در کنار حجم خدمات، زمینه های رضایتمندی اعضای داخلی مجموعه را نیز فراهم آورد، گفت: در کنار تلاش مسوولان برای پیشبرد امور، لازم است تمامی مجموعه دانشگاه، شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان نیز با همدلی و احساس مسوولیت، در مسیر دستیابی به اهداف تعریف شده، همراه شوند.

  سرپرست این دانشگاه همچنین در پیامی همه طیف ها و گرایش‌های فکری و قومی و متخصصین و دانشگاهیان را به همدلی و تلاش برای خودباوری، اهتمام در امر دانش اندوزی، پژوهشگری، کارآفرینی، توسعه و توانمندسازی این مجموعه دانشگاهی دعوت کرد.

لطفی در پیامی خطاب به جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، بر تلاش یکایک اعضای مجموعه دانشگاه در امر دانش اندوزی، پژوهشگری، کارآفرینی، توسعه و توانمندسازی تاکید کرد و  ره توشه مطمئن در پیمودن مسیر خدمت را همدلی و وفاق تمامی اعضای مجموعه و احساس مسوولیت در تمامی جایگاه های خدمت دانست.

در این دیدار که با حضور دکتر  سعید البرزی  مدیر گروه زنان و زایمان دانشگاه و دستیاران این گروه برگزار شد، مهم ترین مسایل مرتبط با برنامه های آموزشی و خدمات این گروه با سرپرست دانشگاه مطرح شده و پیرامون آن ها همفکری به عمل آمد.

سعید البرزی مدیر گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز  پیشتر به خبرنگار ایرنا گفت: با رایزنی و صحبت هایی که با دستیاران تخصصی رشته زنان و زایمان انجام گرفت مشکل آنها رفع شد و اکنون همه دستیاران سال یک ورودی ۹۸ که شامل ۱۲ نفر از دانشجویان دختر این دانشگاه هستند به محل تحصیل و کار بازگشته اند.

پیشتر اعلام شده بود این افراد در نامه‌ای با اشاره به آینده مبهم شغلی خود ضمن اعلام انصراف گروهی، برنامه های کشیک و موظفی بیمارستانی خود را هم ترک کرده اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.