سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز شنبه در پیامی خطاب به جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، بر تلاش یکایک اعضای مجموعه دانشگاه در امر دانش اندوزی، پژوهشگری، کارآفرینی، توسعه و توانمندسازی تاکید کرد و  ره توشه مطمئن در پیمودن مسیر خدمت را همدلی و وفاق تمامی اعضای مجموعه و احساس مسوولیت در تمامی جایگاه های خدمت دانست.

لطفی در این پیام یادآور شد : مجموعه گسترده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به پشتوانه سال ها دانش، تجربه و همت عالی مردان و زنان اندیشمند و توانا، اکنون مامنی امن برای تسکین آلام دردمندانی از سراسر کشور است و یکایک اعضای این خانواده، مفتخر به ایفای این نقش کارآمد در نظام سلامت میهن اسلامی و دستیابی به اهداف متعالی آن هستند.

بی شک این افتخارآفرینی مرهون همراهی بی شائبه عزیزانیست که با احساس رسالت نسبت به مسوولیت خطیر تامین بهداشت و درمان آحاد جامعه، در جای جای این استان پهناور، هدف متعالی خدمت را سرمشق خود قرار داده و با پیوند دانش و انگیزه، طنین انداز نوای خوش سلامت شده اید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این پیام اظهار داشت : اما ره توشه مطمئن در پیمودن پرتوان این مسیر، همدلی و وفاق یکایک شما اعضای خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز در بالندگی و تعالی این مجموعه و ترسیم آینده ای پرفروغ برای سیمای سلامت فارس است. چرا که مسیری که یکایک شما عزیزان، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان این مجموعه گسترده در آن گام نهاده اید، در هر سطح و جایگاه، به هدف والای حفط و تامین سلامت مردم پیوند خورده که رسالتی بس عظیم است.

این پیام می افزاید: از شما همراهان همدل و فرزندان شریف این خانواده می خواهم که با ایمان و خودباوری، همراه و همسو با یکدیگر، با اهتمام در امر دانش اندوزی، پژوهشگری، کارآفرینی، توسعه و توانمندسازی مجموعه، با آمیزه اخلاق مداری، «خدمتگزاری» را به زیباترین گونه خود تعبیر کرده و نام دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در سطوح ملی و بین المللی بیش از پیش اعتلا بخشید تا شاهد حرکت پرتوان این مجموعه نام آور به سوی حل معضلات جامعه، پیوند دانش پزشکی به بهبود سلامت جامعه و تحقق هدف دانشگاه های نسل سوم و چهارم باشد.

لطفی همچنین بیان داشت : ایمان دارم پیکره سلامت فارس زمانی تنومند و پرتوان خواهد بود که تمامی ما خود را به مثابه اعضای آن دانسته و در کنار یکدیگر، هدف یکپارچه ای را پیش ببریم، به ویژه که در شرایط کنونی و محدودیت منابع مالی، بار این احساس مسوولیت را سنگین تر ساخته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار امیدواری کرد که با توان مضاعف و همت والای دانشگاهیان ، مفهوم سازندگی، به ویژه در عرصه حیاتی سلامت جامعه به شیوایی معنا یافته و دست در دست یکدیگر، شاهد رفع چالش های حوزه سلامت و برداشتن گام های پرتوان به سوی جامعه ای آباد و سالم باشیم و یقین داشته باشیم و گفت:  هر تلاشی در مسیر خدمت، به ویژه اولویت هایی همچون تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت و گسترش فرهنگ سلامت با تکیه بر آموزه های پیشگیرانه، روشنگر آینده ای بهتر برای فرزندان ماست و شایسته است با احساس دین به نسل های آینده و با یقین به اهمیت کوچکترین خدمات ما در تحقق بزرگترین اهداف و نقش اثربخش یکایک ما در دستیابی به این اهداف، طرحی نو درانداخته و فردایی روشن رقم بزنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.