هنگامی که نادر دست‌نشان سرمربی تیم سپیدرود رشت، عصر پنجشنبه پس از بازی تیمش در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در حاشیه زمین بازی مشغول مصاحبه با خبرنگاران بود،  تماشاگرانی که معلوم نیست چگونه مسوولان برگزار کننده این بازی اجازه داده بودند در زمین حضور پیدا کنند، به سرمربی تیم حریف که در مورد قضاوت این دیدار اعتراض داشت، به کنایه گفتند "هروقت می‌بازد به گردن داوران می‌اندازد" که مربی تیم حریف از این بابت ناراحت شد.

همچنین تماشاگران تیم فجر شهید سپاسی شیراز که از پیروزی سه بر صفر تیمشان خوشحال بودند، در پایان بازی به تشویق تیم شهرشان پرداختند که همین امر موجب شد صحبت‌های مربیان با مشکل و ایجاد سر و صدا مواجه شود.

گوش شنوایی وجود ندارد

یکی از خبرنگاران با طرح این پرسش که نمی‌دانم چرا در این ورزشگاه اتاق کنفرانس که یکی از شرایط اصلی برای انجام بازی‌های لیگ است، راه اندازی نمی‌شود، به ایرنا گفت: بارها این مساله  را از طریق رسانه‌ها به مسوولان برگزار کننده این بازی‌ها که هیات فوتبال فارس است گوشزد کرده‌ایم، اما گوش شنوایی برای آن وجود ندارد.

او گفت: سازمان لیگ فوتبال پیش از شروع رقابت‌ها از ورزشگاه‌ها بازدید می‌کند و اگر ورزشگاهی اتاق کنفرانس نداشته باشد اجازه برگزاری مسابه را نمی‌دهد اما گفته می‌شود زمانی که مسوولان سازمان لیگ از ورزشگاه شهید دستغیب شیراز دیدن کردند، اتاق داوران را به عنوان اتاق کنفرانس خبری به آنها نشان دادند تا مجوز بازی صادر شود.

تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا 

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز (AFC) بر وجود سالن کنفرانس خبری در ورزشگاه‌ها تاکید دارد و آنها نیز در بازدید از محل برگزاری مسابقه‌ها در صورتی که محل انجام مصاحبه خبرنگاران وجود نداشته باشد، مجوز حرفه‌ای صادر نمی‌کنند  

حال اینکه با وجود اعتراض مربیان و خبرنگاران، چرا این مشکل حل نمی‌شود، هیات فوتبال فارس باید پاسخ آن را بدهد.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و سپید رود رشت در چارچوب رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، عصر پنجشنبه با نتیجه سه بر صفر در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به سود تیم میزبان پایان یافت.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.