داوود مهابادی عصر شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عین حال با اینکه در تمرینات تاکید شده بود بازیکنان در یارگیری خوب عمل نکردند و این موجب شد تا از حریف گل دریافت کنیم.

وی اضافه کرد : پس از چهار بازی که به تساوی دست یافتیم این پیروزی می تواند روند رو به جلو تیم  را ما تداوم بخشد.

سرمربی تیم فجر با اشاره به اینکه تیم حریف حدود ۳۵ دقیقه به توپ‌های بلند روی آورد، افزود: برای خثنی کردن روش تیم حریف، تغییر  تاکتیک  دادیم که در نهایت منجر به حفظ نتیجه شد و به یک پیروزی با ارزش دست یافتیم.

مهابادی درمورد قضاوت داور بازی هم گفت: داوری خوب بود اگرچه یک صحنه پنالتی مشکوک وجود داشت که برای ما گرفته نشد، در بقیه موارد داور خوب قضاوت کرد.

دیدارتیم های فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان در هفته پانزدهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور عصر شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت.

 با پایان یافتن هفته پانزدهم تیم نود ارومیه با ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرارگرفت، تیم گل ریحان البرز هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم شد  و فجر سپاسی هم با ۲۷ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

تیم قشقایی هم با ۱۳ امتیاز مکان چهاردهم را به خود اختصاص داد.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۸ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم‌های ملوان و شهرداری تبریز که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند  به ترتیب با ۱۱ و پنج امتیاز در رده هفدهم و هجدهم جدول قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.