محمدرسول عباسی  مدیر عامل سازمان مشاغل شهری شهرداری شیراز چهارشنبه در این زمینه گفت: نظارت اصلی بر قیمت‌های واحدهای صنفی بر عهده تعزیرات حکومتی است اما سازمان مشاغل شهری می تواند در زمینه گران فروشی واحدهای صنفی عرضه میوه و تره بار بر بازارچه های شهرداری شیراز نظارت کند.

وی در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: نظارت بر کیفیت خدمات و قیمت‌گذاری واحدهای میوه فروشی ۲۸ بازارچه شهرداری شیراز از ابتدای هفته جاری با شدت بیشتری انجام گرفته است.

عباسی ادامه داد: شهروندان شیرازی می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ گران فروشی میوه فروشهای واقع در بازارچه‌های شهرداری را گزارش کنند تا سریعا به آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: یکشنبه هر هفته نرخ گذاری میوه و تره بار را اتحادیه بارفروشان شیراز انجام می‌دهد که میوه فروشی های بازارچه های شهرداری شهر شیراز مجاز هستند با لحاظ سود ۵ درصد نسبت به فروش اقلام خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری شهرداری شیراز عنوان کرد: ۸ ناظر و مدیر بازارچه را تعیین کرده ایم که از ابتدای هفته جاری با شدت بیشتری بر نرخ گذاری قیمت های واحدهای میوه فروشی نظارت می کنند.

عباسی گفت: در حال حاضر ۷ مدیر بازارچه و یک نفر ناظر روزانه بر قیمت واحدهای میوه و تره بار فروشی ۲۸ بازارچه شهرداری شیراز نظارت می کنند.

وی ادامه داد: نصب برچسب قیمت، پوشیدن روپوش توسط عوامل فروش میوه و تره بار و همچنین تمیز بودن غرفه از جمله موارد دیگری است که همه واحدها ملزم به رعایت آن هستند و بصورت روزانه تمام این موارد کنترل می شود.

سازمان های متولی کالاها و خدمات در استان فارس اعلام کرده اند هرگونه گران فروشی به بهانه اصلاح قیمت بنزین، ممنوع است.

اصلاح قیمت بنزین ۲۴ آبان ۹۸ در جلسه سران سه قوا تصویب و ابلاغ شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.