علی مبشری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از این پرونده‌ها توسط اکیپ‌های اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس تشکیل شده و بخشی را نیز بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادهای فعال در امر بازرسی از واحدهای صنفی تشکیل داده اند و برای رسیدگی به این اداره‌کل ارجاع داده شده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: این اداره‌کل به تنهایی از ۲۵ آبان‌ تاکنون ۲۰۴ اکیپ گشت‌های سیار را فعال کرده است که این اکیپ‌ها تا کنون سه هزار و ۵۷۲ مورد بازرسی در کل استان انجام داده‌اند.
مبشری اظهارکرد: در طول این مدت اکیپ‌های گشت سازمان تعزیرات حکومتی فارس به هزار و ۶۰۰ واحد صنفی تذکر داده‌اند و برای تعدادی از واحدها نیز پرونده تخلف تشکیل شده است که متخلفان در مجموع ۶۳ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.
وی ادامه داد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس با توجه به شرایط فعلی کشور و به منظور رفع مشکلات مردم و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها گشت‌های نظارتی را فعال کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.
در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی آسیب وارد کردند.
بر اساس اعلام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز در روزهای گذشته علاوه بر زیان‌های شخصی وارد شده به افراد، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات شهری شیراز خسارت وارد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.