امیر بنی کریمی روز دوشنبه با اشاره به بازگشت شرایط عادی سوخت رسانی در کلان شهر شیراز گفت: در پی حوادث اخیر، تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت در برخی نقاط استان و شهر شیراز متحمل خسارت‌هایی شدند که با ارائه تمهیدات لازم، هم‌اینک تعدای از این جایگاه‌ها در حال ورود مجدد به مدار سوخت رسانی است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس از صبر و شکیبایی شهروندان در استان فارس و شیراز که در برخی روزها مجبور به تحمل شرایط سخت حضور در صف‌های انتظار جایگاه‌های سوخت بودند، قدرانی و اضافه کرد: بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، متاسفانه تعدادی از جایگاه‌های شهر شیراز توسط افراد آشوبگر مورد آسیب و خسارت قرار گرفت و موجب شد تا برخی از نقاط شهر مردم برای دریافت سوخت با مشکل مواجه شوند.

وی  میزان خسارت‌های وارد شده به جایگاه‌ها را بین ۳۰ تا ۸۰ درصد، عنوان کرد و افزود : با ارائه تمهیدات لازم توسط مسوولان ، تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی مجدد جایگاه‌ها تامین شده و در اختیار جایگاه داران قرار گرفته است.

بنی کریمی  یادآور شد: در حال حاضر روند سوخت رسانی در سطح استان و شهر شیراز روان و عادی شده و مالکان مجاری عرضه با حداکثر توان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

اقدام‌های تخریب‌گر برخی افراد در شیراز طی روزهای شنبه و یکشنبه سبب شد تعدادی از جایگاه‌های سوخت دچار آسیب و آتش‌سوزی شوند و شکل‌گیری صف مقابل جایگاه‌های فعال، مشکلاتی را برای رانندگان در تامین بنزین مورد نیاز ایجاد کند.۳۹ جایگاه عرضه سوخت طی روز جاری، فعالیت خود را با بهره‌گیری از تمام ظرفیت در شیراز از سر گرفت.

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد. این موضوع در شیراز سبب شد که تانکرهای حمل سوخت نتواند به ارائه خدمات بپردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.