حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه جدید کازرون پس از ورود به این شهرستان به اتفاق همراهان با حضور در گلزار شهدا با اهدای گل برمزار شهید محمد خرسند امام جمعه پیشین و دیگر شهدا نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد .

امام جمعه کازرون پس از آن در نشست شورای اداری شهرستان  حضور یافت .در شورای اداری کازرون که با حضور معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و دیگر مسئولین استانی و محلی برگزار شد ، فرماندار کازرون انتخاب امام جمعه جدید را تبریک گفت و حضور حجت الاسلام محمد صباحی را در کازرون گرامی داشت .

 نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با تبریک انتخاب امام جمعه کازرون گفت:  منتظران واقعی امام زمان کسانی هستند که از دورغ و دورنگی و فریبکاری پرهیز کنند .

حسین رضا زاده گفت : اگر در جامعه ای دروغ و عوام فریبی و دورنگی باشد نه تنها از منظران امام زمان (عج) نیستیم بلکه مانع ظهور هم می شویم و باید دعا کنیم  جامعه  از این عادت دور باشد.

در ادامه معاون سیاست گذاری ائمه جمعه کشور هم بااشاره به برخی چالش های در مسیر  انقلاب گفت : این جالش ها از صدر اسلام تاکنون در برابر حق خواهی و حق جویی بوده است.

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب افزود:  امروز برای حل مشکلات تمام نظام از دولت تا مردم و مجلس و قوه قضائیه پای کار هستند .

همچنین حجت الاسلام ملک مکان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس با قرائت حکم امام جمعه جدید کازرون از آحاد مردم و مسوولان خواست تا برای هر چه بهتر برگزار شدن نماز جمعه دراین شهرستان با امام جمعه جدید مشارکت و همراهی داشته باشند.

در این جلسه حکم حجت الاسلام محمد صباحی اهدا شد و از همسر شهید خرسند نیز با اهدای لوح قدردانی شد.

خانواده شهید حجت‌الاسلام خرسند امام‌جمعه فقید کازرون نیز با انتشار پیامی انتصاب حجت‌الاسلام صباحی را تبریک و حضور وی را نویدبخش توصیف کردند. 

در این پیام خطاب به امام جمعه جدید کازرون آمده است:‌ امید است که حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار و ادامه‌دهنده راه شهدا با کوله بار گرانی از تجربه و نویدبخش شور و نشاط به شهرستان شهیدپرور کازرون باشد. 

حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه جدید کازرون، در حوزه علمیه این شهر علوم دینی را فرا گرفت. پس از آن عهده‌دار مسئولیت دفتر حجت‌الاسلام بنیادی امام جمعه پیشین کازرون و امام جماعت مسجدالزهرا (س) این شهر شد.

حجت‌الاسلام صباحی ظرف ۱۰ سال گذشته تا کنون امامت جمعه خرامه را برعهده داشت. 

وی مدتی هم معاون اجرایی نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس بود.

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون ساعت حوالی ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه هشتم خرداد ۹۸ در حالی که به اتفاق همسر خود از آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قدر) بازگشته بود، مورد سو قصد قرار گرفت و به شهادت رسید. 

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.