پیکارهای کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از دهم آبان در بوداپست مجارستان آغاز شد و یکشنبه شب به کار خود پایان می‌دهد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۳ از سد چنگیز ارسلان قهرمان سال گذشته این مسابقات از ترکیه گذشت. وی در دور بعد  با نتیجه ۳ بر ۲ ماگومد یاربیلوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

فرنگی کار شیرازی تیم ملی در این مرحله در مصاف با راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۵ و ضربه فنی به برتری دست یافت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار ماکسیم یوتوشنکو از اوکراین را با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

ایمن طلب دومین مدال برنز ایران را گرفت
در وزن ۶۷ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل الکساندر لیانوونچیک از بلاروس مغلوب شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار پایانی، به گروه شانس مجدد راه یافت. ایمن طلب در این گروه با نتیجه ۳ بر یک از سد حاجی کاراکوش از ترکیه گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار در مصاف با دیوید دیمیتروف از بلغارستان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.
پیش از این تیم ملی ۲ مدال طلا توسط میثم دلخانی و علی اکبر یوسفی و یک برنز توسط مهدی محسن نژاد کسب کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.