تیم قشقایی در این بازی که عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، در ادامه ناکامی‌های خود با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت تا پس از هشت هفته نتواند به پیروزی برسد.

دیدار این ۲ تیم انتهای جدولی، یک بازی سرد و کسل کننده بود تا آنها در خطر سقوط قرار گیرند.

ابتدا در دقیقه ۱۴ ضربه مرتضی سنجانکی پس از برخورد به مدافع نیروی زمینی، گل اول بازی را به سود قشقایی رقم زد اما در دقیقه ۶۷ علی خدادادی بازیکن تیم نیروی زمینی تهران از روی نقطه پنالتی گل مساوی را درون دروازه قشقایی جای داد و سرانجام این بازی یک بر یک مساوی پایان یافت.

سیامک کوهنورد، بازیکن شیرازی تیم نیروی زمینی در لحظات وقت تلف شده نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و افزون بر این کمک مربیان تیم‌های نیروی زمینی و قشقایی هم از روی نیمکت اخراج شدند.

سرمربی تیم قشقایی: از هواداران عذرخواهی می کنم

سرمربی تیم قشقایی شیراز پس از بازی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: از هواداران تیم عذرخواهی می کنم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

مهدی فروردین ادامه داد: با شناختی که از حریف داشتیم، می دانستیم اگر در ۲۰ دقیقه اول به گل برسیم آنگاه با در اختیار گذاشتن توپ به حریف، امکان این فراهم می‌شد که بر روی ضد حمله به گل‌های بعدی برسیم که چند مورد نیز صاحب فرصت شدیم.

 وی گفت: داور بازی بیشتر به سود تیم نیروی زمینی سوت می زد اما نمی‌خواهم با این حرف این تیم را زیر سوال ببرم چرا که در بسیاری از بازی‌ها از قضاوت داوران متضرر شدیم.

فجر سپاسی شیراز صدرنشین ماند

با پایان یافتن هفته نهم، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۰ امتیاز و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت، مس رفسنجان و گل ریحان البرز هم با ۱۹ امتیاز دوم و سوم هستند.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۶ امتیاز پانزدهم است و تیم نیروی زمینی هم با هشت امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد.

شهرداری تبریز و ملوان انزلی هم به ترتیب با چهار و ۲ امتیاز، در رده هفدهم و هجدهم هستند.

در رقابت‌های فوتبال دست یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.