عنایت الله رحیمی، چهارشنبه در گردهمایی فرمانداران استان فارس در شیراز، ضمن تاکید بر انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات از میان افراد معتمد مردم و قابل قبول برای جامعه، خواستار تلاش فرمانداران برای ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات در موعد مقرر شد و اظهارداشت: باید با بررسی و کوشش برای رفع مشکلات دوره های پیشین، برای برگزاری هرچه بهتر و سالم تر انتخابات پیش رو در حوزه‌های انتخابیه تلاش کنیم.

استاندار فارس ادامه داد: ما مجری انتخابات هستیم و برایمان تفاوتی نمی کند که کدام گروه رای بیاورد، رای مردم محترم است و رعایت کامل بی طرفی از طرف مجریان مورد تاکید قرار دارد.
رحیمی اضافه کرد: اگر کاندیداها در تبلیغات خود بی انصافی و سیاه نمایی کردند، فرمانداران باید خدمات نظام اسلامی و دولت را شفاف سازی کنند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان، دوم اسفند ۹۸ در کشور برگزار می شود.

فرمانداران، مشکلات سند پیشران توسعه فارس را برطرف و یا اعلام کنند

استاندارفارس در بخش دیگری از سخنان خود به رونمایی از سند پیشران توسعه این استان توسط وزیر کشور اشاره کرد و گفت: از طرح های مورد توجه در این سند به صورت مستمر بازدید خواهیم کرد و فرمانداران هم موظفند با جدیت به سند پیشران توسعه فارس اهتمام داشته باشند و مشکلات فرا روی اجرای این سند را برطرف و یا به مدیران استان منعکس کنند تا برای رفع آنها چاره جویی شود.
رحیمی، با تاکید بر این که فرمانداران باید خدمات دولت را احصا و به مردم گزارش دهند، بیان داشت: شرایط حاکم در مدیریت در این دوران را باید برای مردم تشریح کنید تا جامعه متوجه شود چه وضعیتی را تحویل گرفته اید و با چه وضعیتی تحویل می دهید.
وی، همچنین همراهی و هم افزایی مدیریت اجرایی فارس را با دستگاه قضایی این استان در بهترین شرایط توصیف کرد و گفت: توفیقات به دست آمده در سایه همین تعامل رقم خورده است و در شهرستان ها نیز باید این همدلی برقرار باشد.
رحیمی، خواستار حضور مستمر فرمانداران فارس در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان شد و این اقدام را موجب ایجاد همدلی بیشتر در جامعه و کاهش مشکلات مردم دانست.

استاندار فارس در قسمت دیگری از مطالب خود نیز بیان کرد: آیین پیاده روی اربعین، نشان دهنده همبستگی ملی و دینی ما بود که توانستیم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این موفقیت را به رخ دشمنان نظام جمهوری اسلامی و کشور بکشانیم. 

رحیمی گفت: فرمانداران استان فارس در زمینه برگزاری آیین اربعین، تلاش های خوبی انجام دادند و با سازماندهی موکب ها و میزبانی از زائران امام حسین (ع) نقش ویژه ای در برگزاری این آیین داشتند.
او افزود: برای نخستین بار معاون امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در مسیر مرز تا نجف و کربلا حضور یافت و با بررسی مسائل و مشکلات، برای بهبود خدمات دهی به زائران اقدام کرد که مجموعه این تلاش ها موجب تقدیر وزیر کشور و استاندار خوزستان از خدمات استان فارس شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.