سید میراعظم هاشمی، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم مشارکت همه آحاد جامعه حتی کسانی که نظام را قبول ندارند در انتخابات  افزود: این سخنان رهبری در اسفند ۹۴ سبب شد که مشارکت حداکثری شکل بگیرد و همه اکثر مردم و گروه‌های سیاسی در انتخابات حضور یابند.
وی ادامه داد: اگر بزرگان حاکمیت و کشور بتوانند فضای امروز جامعه را نیز همانند سال ۹۴ که اعتماد مردم به رهبری زمینه‌ساز خلق آن حماسه شد را برای افزایش اعتماد مردم و مشارکت حداکثری فراهم کنند باز شاهد مشارکت بالای مردم خواهیم بود.
او اظهار داشت: مردم بیان و کلام رهبر معظم انقلاب را قبول دارند و اگر ایشان دستور دهند که فضای جامعه همانند فضای انتخابات گذشته شود مردم حتماً مشارکت خواهند کرد.
دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس ادامه داد: برخی سیاست‌بازی‌های گروههای سیاسی پشت پرده و حاضر در صحنه سبب می‌شود که نشاط از مردم و جامعه گرفته شود و انگیزه برای مشارکت در انتخابات کاهش یابد.
هاشمی گفت: بنابراین تنها راه تحقق مشارکت حداکثری، تبعیت از رهبری و نگاه کردن به آرای مردم به عنوان حق الناس است.
وی افزود: قطعاً اگر احزاب و گروه‌های سیاسی هم احساس کنند که فضا برای مشارکت بالای مردم فراهم است، آنها نیز در فعالیت‌های خود حضور پررنگ خواهند داشت.
هاشمی بیان کرد: هرچه به ایام انتخابات نزدیک‌تر شویم تخریب‌ها علیه جریان‌ها و گروه‌های رقیب نیز آغاز می‌شود و این خود از موانع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و چنانچه این فرهنگ تخریب‌گری و دامنه حذف سیاسی را از جامعه بگیریم نشاط سیاسی در جامعه رواج خواهد یافت.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان، دوم اسفندماه ۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.