آیت‌الله رزمجو در این مراسم که سه شنبه ۱۶ مهر برگزار شد  افزود: علت این امر  این است که در دانشگاه مبنای کار  نه روزمرگی و آزمایش و خطا بلکه مبنای علمی و عقلانیت است.

وی گفت: امروز در استان فارس انسجام، وحدت، همدلی و هماهنگی بسیار خوبی بین دانشگاه‌های استان با یکدیگر و همچنین با مدیریت ارشد استان وجود دارد که به جرات می‌توان گفت این همدلی و انسجام در کشور بی‌نظیر است.

او افزود: حضور روسای تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در این مراسم خود گویای وحدت و هماهنگی موجود بین این مراکز است.

رزمجو اضافه کرد: می کوشیم که در تمام رویدادهای علمی و فناوری فارس در بین دانشگاه‌های استان به عدالت رفتار کنیم و فرصت بیان مطالب و سخنرانی در هر مناسبت به یک یا چند دانشگاه داده شود.

دبیر آیین رسمی بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس همچنین از روسای دانشگاه‌های شیراز، علوم پزشکی شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، دانشگاه جامع علمی و کاربردی فارس، دانشگاه هنر شیراز، دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس، دانشگاه پیام‌نور فارس، دانشگاه فرهنگیان و موسسه‌های غیر انتفاعی استان که در برگزاری مراسم بازگشایی دانشگاه‌ها همکاری کردند قدردانی کرد.

در این مراسم از سیده مهتاب نبوی دانشجوی زیست‌شناسی سلولی ملکولی دانشگاه شیراز که  از داشتن هردو دست محروم است و موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک شده و همچنین دارنده مدال جهانی طلای تکواندو است قدردانی شد.

۶۱۲۲ / ۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.