محمد عاشوری مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته دومین گروه از خادمان موکب احمدبن موسی(ع) به کربلای معلی اعزام شدند.
وی تعداد خادمان این موکب را ۲۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲ هفته گذشته ۶۰ نفر از خادمان کمیته تأسیسات راهی کربلا شدند و طی روزهای ۱۶ و ۱۸ مهرماه جاری، ۱۸۰ نفر دیگر از خادمان هم راهی کربلا شده و خواهند شد.
عاشوری اظهار کرد: در روز پنج‌شنبه، ۱۸ مهرماه هم خادمان خواهر موکب اعم از کمیته‌های فرهنگی، اسکان، پذیرش، امنیت، بهداری و رسانه به کربلای معلی اعزام خواهند شد.
مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) زمان خدمت‌رسانی این موکب را به زائران اربعین در روزهای ۲۲ تا ۲۸ مهرماه جاری اعلام کرد و گفت: موکب احمدبن موسی(ع) روزانه ظرفیت اسکان و پذیرایی ۷ هزار نفر زائر اربعین را دارد.

تلاش برای راه‌اندازی زائرسرا در کربلا
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا زائرسرای مخصوص استان فارس را در کربلا راه‌اندازی کنیم، افزود: موکب احمدبن موسی(ع) با مدیریت و رئیس هیات امنایی امام جمعه شیراز و همچنین تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و سپاه فعالیت می‌کند لذا تلاش می‌کنیم تا جایگاهی ثابت و دائمی برای استان فارس در کربلا احداث کنیم.
عاشوری ادامه داد: در این راستا درصدد هستیم زمینی را در کربلا یا مسیر نجف به کربا خریداری کنیم تا بتوانیم زائرسرایی به نام احمدبن موسی(ع) در آنجا احداث کنیم که این مسئله نیاز به مشارکت و همراهی مردم و خیران دارد.
مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) از خیران و مردم نیک‌اندیش استان فارس خواست در ساخت این زائرسرا مشارکت کنند.
۹۲۵۴ /۱۸۷۶ 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.