جلیل حسنی، سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی در حال احداث تولید بلوک‌های سبک و سنگین آرتا لارستان افزود: همه ما وظیفه داریم که شرایط تولید را تسهیل کنیم و موانع مختلف را از سر راه تولیدکنندگان برای راه‌اندازی یک بنگاه تولیدی و یا توسعه فعالیت‌های بنگاه تولیدی برداریم.
وی ادامه داد: توجه رهبر معظم انقلاب به بخش تولید به عنوان حوزه‌ای مهم و حیاتی در بخش اقتصاد، مسئولیت همه ارکان کشور در زمینه حمایت از تولید داخلی و رفع موانع بهبود کسب‌وکار در این بخش را دوچندان کرده است، از همین رو بنده، در این مجال و نظر به اهمیت گشایش و ارتقای تولید ملی، دست یکایک کسانی که را یاری‌رسان طرح‌های توسعه در روند رونق تولید و اشتغال‌زایی شهرستان هستند به گرمی می‌فشارم.
معاون استاندار فارس اضافه کرد: شرکت‌ها و کارخانه‌ها با اولویت نسبت به بکارگیری نیروهای کار ایرانی و بومی اقدام کنند.
حسنی اظهار کرد: برای حل مشکلات این واحد تولیدی باید در یک نشست تخصصی و در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان این مشکلات حل شود.
فضل‌الله قادری یکی از سرمایه‌گذاران این طرح نیز در جریان این بازدید، مشکلات پیش‌روی این واحد تولیدی را کمبود آب، واگذاری زمین و ارایه تسهیلات بانکی(سرمایه در گردش) مطرح کرد و خواستار رفع این موارد شد.
این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با زیربنای سه هزار متر مربع با ظرفیت تولید سالیانه ۷۰ هزار متر مکعب تولید بتن‌های سبک و سنگین با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.
با بهره برداری از این مجتمع برای ۳۲ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار از شهرستان های جنوبی استان فارس است. 
۹۲۵۴ /۱۸۷۶ 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.