پژوهانه "مهندس بهرام بزرگ" دومین پژوهانه (گرنت پژوهشی) کرسی پژوهشی حافظ است که این امکان را برای دانش‌آموختگان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری یا پژوهشگران و هنرمندان واجد شرایط فراهم می‌کند تا با ارائه‌ طرح پژوهشی و تصویب در شورای علمی مرکز حافظ‌شناسی از دوره‌ ۶ ‌ماهه یا یک ساله‌ این پژوهانه بهره‌مند شوند.

متقاضیان برای بهره‌مندی از این پژوهانه می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به‌منظور بررسی و ارزیابی به‌نشانی ایمیل مرکز حافظ‌شناسی hafezstudies@gmail.com ارسال کنند.

پژوهانه یا گرنت پژوهشی، تخصیص اعتباری ویژه برای تقویت علمی پژوهشگران ممتاز و مستعد دانشگاهی و توسعه‌ کیفی پژوهش‌های بنیادی و کاربردی است و در جهان امروز، رواج تام دارد.

مرکز حافظ‌شناسی که نهادی فرهنگی، مستقل و غیردولتی است، از سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت کرسی پژوهشی حافظ و مجوز رسمی جذب پژوهشگر پسادکتری شده است. افزون بر این در سال جاری نیز موفّق به‌تأمین اعتبار و اعطای دو پژوهانه علمی شده است.

اولین پژوهانه‌ مرکز حافظ‌شناسی با حمایت دکتر زهرا طاهری  استاد دانشگاه استرالیا در فروردین‌ماه ۱۳۹۸ به‌تصویب رسید و هم‌اکنون با طرح مصوب "رفتارهای هنری حافظ با عناصر طبیعت" در حال اجراست.

۹۸۸۵ / ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.