رئیس پلیس راه شمالی استان فارس روز دوشنبه در این باره گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور کازرون-بوشهر مطلع و  در محل حاضر شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه رانندگی یک پژو پارس با ۲ سرنشین با سواری سمند برخورد کرد که منجر به فوت هر ۲ نفر از رانندگان خودروها شد ، ۲ سرنشین دیگر خودروها نیز در این حادثه مجروح شدند .

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را تجاوز به چپ سواری پژو پارس اعلام کرده‌اند، از رانندگان خواست که از سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ و راست پرهیز کنند و در صورتی که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند، در مکان مناسب استراحت نمایند.

بر اساس گزارش رسمی پزشکی قانونی در سال گذشته (۱۳۹۷) استان فارس با ۱۳۵۷ نفر، کشته در سوانح رانندگی مقام نخست کشور را همچنان حفظ کرده است، مقامی که برای فارس هر سال تکرار می‌شود و قابل افتخار نیست، جایگاه نخست استان فارس در تصادفات رانندگی سال گذشته با فاصله ۳۸ کشته نسبت به جایگاه دوم تکرار شده است.

در سال‌های اخیر وضعیت راه‌های فارس نسبت به سال‌های گذشته توسعه یافته و اغلب راه‌های منتهی به مرکز استان به بزرگراه تبدیل شده اما به رغم این توسعه‌ها و حذف برخی نقاط حادثه ساز، هنوز محورهای پرترددی هستند که تصادفات منجر به مرگ زیادی در آنها روی می‌دهد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۴۳ کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.

۹۸۷۳ / ۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.