سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شنبه ۳۰شهریورماه در جمع شورای مدیران جمعیت فارس با اشاره به تشکیل دبیرخانه بازنگری و اصلاح نقش‌آفرینی جوانان در قالب مجامع در این استان، بیان کرد: با توجه به عملکرد مطلوب جمعیت هلال احمر فارس، وظیفه بازنگری در این دبیرخانه با وجود حساسیت بسیار به این استان واگذار شده است.

علی گنج کریمی اظهار داشت: خروجی دبیرخانه بازنگری و اصلاح نقش ‌آفرینی جوانان می‌تواند نظامی مطلوب برای حضور هر چه بیشتر جوانان فراهم آورد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه های سازمان جوانان هلال احمر در دست بازنگری است، از جذب اعتبار از وزارت کشور در خصوص عضویت سازمان جوانان در شورای اجتماعی کشور خبر داد و گفت: رصد آسیب‌های اجتماعی بر عهده این شوراست و سازمان جوانان نیز نحوه و شکل و شمایل حضور در شورای یاد شده را بر عهده استان‌ها گذاشته است.

گنج کریمی از روسای شعب درخواست کرد برای کارآمدی هر چه بیشتر سازمان جوانان و استفاده بهینه از منابع آن، راهکارها و پیشنهادهای خود را به دبیرخانه‌ها ارسال کنند.

حضور جوانان، نقطه قوت سازمان هلال احمر است

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: کثرت جوانان در شعب، نقطه قوتی برای حضور حداکثری در فعالیت‌های این سازمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حسن انجام وظایف رؤسای شعب در استان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت:  روسای شعب روزانه با مشکلات و مسائل مختلفی در شهرستان مواجه هستند و حفظ اعتبار و سرمایه‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر بر عهده آنان است.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: روسای شعب باید به جوانان بیشتر اهمیت دهند و از حرکت‌های کوچک بشردوستانه آن‌ها که می تواند دنیا را تحت‌الشعاع قرار دهد، استقبال کنند.

۹۸۸۵ / ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.