گرایی در این رقابت‌ها که در قزاقستان برگزار شد در وزن ۷۷ کیلوگرم به روی تشک رفت و پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم با نتیجه هشت بر صفر و در کمتر از ۲ دقیقه کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی  را از پیش رو برداشت و به مرحله بعد صعود کرد.

این کشتی گیر شیرازی در دور سوم الوین مورسایف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را هفت بر سه شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید اما در این مرحله ۹ بر یک  مغلوب الکس بیور برگ کسیدیس سوئدی شد و با توجه به اینکه این کشتی گیر راهی فینال شد ، گرایی این شانس را پیدا کرد که به گروه بازنده‌ها برود.

گرایی که نشان طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را در کارنامه دارد، در گروه بازنده ها مقابل دانیل کاتارگا که مدال نقره جهان را دارد در یک دیدار نزدیک و  سخت  به نتیجه پنج بر پنج دست یافت و از آنجا که آخرین امتیاز را گرفته بود دستش به عنوان کشتی گیر پیروز بالا رفت و به دیدار رده بندی راه یافت.

گرایی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز کارپت چالیان دارنده مدال نقره جهان را شکست داد  و به مدال برنز رسید و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را از آن خود کند.

همچنین میثم دلخانی دیگر کشتی‌گیر جوان شیرازی در وزن ۶۳ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه چهار برد ۲ مغلوب استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت.

 دلخانی در این گروه با نتیجه پنج بر سه  جین هوونگ جونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه هفت بر پنج  مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان شکست خورد و پنجم شد و نتوانست سهمیه المپیک را کسب کند .

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این مسابقات با کسب سه مدال برنز و سه سهمیه المپیک به مقام چهارم جهان دست یافت .

تیم های روسیه، ازبکستان و گرجستان به ترتیب با ۱۳۲، ۸۰ و ۷۹ امتیاز اول تا سوم شدند.

علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم ۳ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای تیم ملی کشتی فرنگی کسب کردند.

۹۶۰۰ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.