این دیدار در ساعت۱۶:۳۰ دقیقه روز یک‌شنبه ۲۴ شهریور ماه آغاز شد که این زمان نیز به دلیل گرمی هوا با اعتراض تیم‌ها همراه شده بود.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس یکی از تماشاگران این دیدار بود که در جایگاه ویژه حضور یافت.

دقیقه ۸۵ بازی تماشاگران تیم قشقایی که تیمشان ۲ بر صفر عقب بود رضا عنایتی را مورد انتقاد قرار دادند اما لحظاتی بعد نیز سرمربی تیمشان را با گفتن رضای آقای گل مورد تشویق قرار دادند.

تماشاگران تیم قشقایی به مانند همیشه که تیم‌های حریف را تشویق می کنند در این بازی هم به تشویق تیم فجر پرداختند که  هواداران تیم فجر هم به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

رضا عنایتی سرمربی تیم قشقایی پس از بازی در سالن کنفرانس برای انجام مصاحبه حضور نیافت .

در بین دو نیمه از سوی باشگاه قشقایی ۲ دستگاه تلفن همراه به قید قرعه بین تماشاگران اهدا شد.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال قشقایی و فجر شهید سپاسی در شهرآورد شیراز با بُرد تیم فجر پایان یافت و این تیم به تنهایی صدرنشین شد.

این دیدار عصر یک‌شنبه از هفته پنجم مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران ( جام آزادگان ) و با حضور پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارشد ، تیم فجر با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و با توجه به تساوی تیم بادران تهران، جای این تیم را در صدر جدول گرفت.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند، که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.

۹۶۰۰ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.